Pensioen coaching:
Pensioen coaching: positief stilstaan bij een nieuwe fase
Heel veel mensen kijken ernaar uit: met pensioen gaan. Eindelijk tijd voor alle dingen die je altijd al wilde doen maar er zijn ook genoeg mensen die hun pensionering zullen omschrijven als een spannende gebeurtenis, een mijlpaal die eigenlijk best wel eng kan zijn. Want wat ga je doen met al die vrije tijd? Hoe vul je de leegte die stoppen met werken achterlaat en hoe bereid je je hierop voor? Pensioen coaching helpt mensen om met aandacht stil te staan bij deze nieuwe fase in hun leven. Door samen in gesprek te gaan over wat komen gaat.
Geïnteresseerd?
De 100 dagen pensioenaftelkalender ‘Scheur je pensioen in’ kost € 20,95 (excl. BTW) en is hier te bestellen.
Interesse in pensioencoaching door Joke Kruijf? Bel 06-22851060 of mail naar info@klantklik.nl.
Contact ons
Heeft u vragen of wilt u meer informatie. Neem contact met ons op door op de knop te drukken en het formulier in te vullen.
Onze verschillende trainingen
Kernwaarden training
Sta jij voor de uitdaging om de kernwaarden “tussen de oren” van de leidinggevenden en de medewerkers te krijgen? Heeft jouw directie nieuwe waarden vastgesteld, met bijbehorende slogan, die de medewerker moet gaan leven naar de klant? Dan is deze training voor jouw bedrijf bedoeld.
Het resultaat is leidinggevenden en medewerkers die intrinsiek gemotiveerd zijn de waarden van de organisatie te leven en zich zonder verplichting houden aan nieuwe regels.
Teamtraining
Samen bereik je meer
Sta jij voor de uitdaging om de kernwaarden “tussen de oren” van de leidinggevenden en de medewerkers te krijgen? Heeft jouw directie nieuwe waarden vastgesteld, met bijbehorende slogan, die de medewerker moet gaan leven naar de klant? Dan is deze training voor jouw bedrijf bedoeld.
Het resultaat is leidinggevenden en medewerkers die intrinsiek gemotiveerd zijn de waarden van de organisatie te leven en zich zonder verplichting houden aan nieuwe regels.
Code 95 trainingen
De meeste code 95 trainingen zijn gericht op techniek en worden door de medewerkers vaak ervaren als een inhoudelijk ‘moetje’. Ze kunnen echter ook anders ingezet worden. In lijn met de strategie en visie van je bedrijf gaan deze trainingen in op de stof. Bij elke klant wordt specifieke informatie toegevoegd die bij de deelnemers herkenning oproept, waardoor de training specifiek wordt voor het bedrijf. Ook is het mogelijk om corona-specifiek protocollen te behandelen bij de communicatietrainingen.
Alle trainingen zijn gecertificeerd door CCV/CBR. Kies uit Duurzame inzetbaarheid, Communicatie, Klantgericht werken en Van papier naar handheld.